Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Η θέση του συλλόγου για τους μεταταγμένους συναδέλφους

Μετά από δύο μήνες από το ΦΕΚ 3391/τ.Β'/20-10-2016 όπου έγινε σύσταση των οργανικών θέσεων για τους συναδέλφους των ειδικοτήτων Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών και Πληροφορικής, καμία κίνηση δεν έχει πραγματοποιηθεί από τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσής τους.
  Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν την εγκύκλιο των μεταθέσεων και ακόμα δεν έχει ζητηθεί ο καθορισμός σχολικών μονάδων και ομάδων σχολείων -όπως προβλέπει το εν λόγω ΦΕΚ- από τις Α/θμιες Διευθύνσεις, ώστε να γίνει εφικτή η έγκαιρη οριστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών για τη νέα σχολική χρονιά.
 Σε ενημέρωση που υπήρξε από το Υπουργείο Παιδείας,  η αόριστη δέσμευση ότι αυτό θα πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς δεν μπορεί να ικανοποιήσει κανέναν, ειδικά όταν αυτό δεν συνοδεύεται με σαφές χρονοδιάγραμμα και όταν δηλώνεται ότι η ενοποίηση των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης θα είναι σύντομα πραγματικότητα.
  Οι συνεχείς κωλυσιεργίες για οριστική διευθέτηση του ζητήματος συνεχίζονται , οι εργασιακές συνθήκες δυσχεραίνουν χωρίς την ύπαρξη σαφούς θεσμικού πλαισίου και η ανασφάλεια έχει γίνει μόνιμη κατάσταση.
 Επιπρόσθετα το Υπουργείο ακριβώς λόγω της έλλειψης πολιτικής βούλησης για οριστική επίλυση μετά από σχεδόν 4 χρόνια, εμφανίζεται θεατής στο " Κολοσσιαίο " περιμένοντας την αλληλοεξόντωση συναδέλφων μέσα σε δικαστικές αίθουσες.
Επειδή θύματα αυτής της ιστορίας είναι οι εκπαιδευτικοί από όποια θέση και αν προέρχονται, είναι αυτοί που βιώνουν την εντατικοποίηση και την ελαστικοποίηση των εργασιακών τους συνθηκών, γι' αυτό:
   Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου για ακόμα μία φορά να τελειώσει αυτή την ομηρία, αποδίδοντας οργανική σε κάθε συνάδελφο άμεσα.
Ø  Να υπάρξει σαφές θεσμικό πλαίσιο που να ορίζει ότι οι ώρες μετακινήσεων των εκπαιδευτικών μεταξύ των σχολικών μονάδων, λογίζονται ως διδακτικό ωράριο
Ø  Να τηρείται απαρέγκλιτα ο νόμος για τοποθέτηση εκπαιδευτικών μέχρι και σε  5 σχολικές μονάδες .
Ø  Να προσμετράται η ώρα σίτισης για όλους τους εκπαιδευτικούς που παραμένουν στο ολοήμερο πρόγραμμα.

Ø  Να προβλέπονται ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας για να είναι δυνατή η εμβάθυνση στη γλωσσομάθεια των ξένων γλωσσών (σύνδεση με ΚΠΓ) και η πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: